„Gra Dark Souls II będzie bardziej bezpośrednia i łatwiejsza do zrozumienia” – powiedział Tomohiro Shibuya, reżyser tytułu ze studia From Software, w zapowiedzi nowego numeru magazynu Edge. Ta krótka deklaracja wzbudza olbrzymie emocje wśród fanów Demon’s Souls i Dark Souls, bo dotyczy jednego z podstawowych wyróżników gier japońskiego studia. Ich światy urzekają właśnie między innymi nieprzystępnością i ukrytymi elementami.
Tomohiro Shibuya zastępuje na stanowisku reżysera Hidetakiego Miyazakiego, który odpowiada za styl
Demon’s Souls i
Dark Souls. Producent przyznał, że wpłynie to na grę.
„Jestem osobą, która woli być bardziej bezpośrednia niż subtelna” – stwierdził Shibuya w krótkiej zapowiedzi szerszego materiału na temat gry. Magazyn
Edge zastanawia się, czy takie podejście – zapewne konieczne, aby zwiększyć popularność serii - spotka się z dobrym przyjęciem weteranów
Dark Souls.
Krótka wzmianka jest świetną reklamą dla artykułu, który pojawi się 20 grudnia w styczniowym numerze wspomnianego czasopisma. Dowiemy się w nim jak
From Software zamierza poradzić sobie z problemem uczynienia swojej serii przystępniejszą. Wypowiedź jest krytykowana przez graczy, ale tak naprawdę trudno jeszcze powiedzieć coś konkretnego. Nie wiemy nic o samej grze, a studio
From Software raczej rozumie źródła popularności
Dark Souls.
Źródło:
"Hed" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2012-12-11 17:12:31
|
|